mandag 13. november 2017

Nostalgi i en eksplosjons-boks

På fredag hadde jeg besøk av noen skrappeglade jenter. De er her en til to ganger i året og scrapper, og det virker som om de koser seg skikkelig. Denne gangen hadde den ene lyst til å lage en eksplosjons-boks. Da måtte jeg tenke litt tilbake i tid..... på mål, og på måter å lage bokser på.... Vel, det resulterte i at jeg måtte lage en boks selv også... ikke på fredag, men dagen etter :) Det er gøy å ta frem "gamle" nostalgiske mønster og friske dem opp...

Boksen min ble 3x3 inch i størrelse 


Materiell som er brukt er:
Bazzill - hvit og brun
Mønsterpapir - Papirdesign
Julestjerne  - Marianne Designs
Stempler - Kort og Godt

Oppå boksen har jeg laget 3 julestjerner og stanset ut litt granbar. For å lage blomster trenger du litt verktøy. Jeg bruker Heartfelt Creations Delux flower shaping sett. Her har jeg også brukt små perler som heter "Prills" som senter i blomstene. Scrappehjertet har disse i masse farger!!


Inni har jeg laget en liten boks som kan åpnes. Du kan legge en liten overraskelse inni boksen :)



Kanskje du fikk lyst til å lage en slik boks du også... det er enkelt og morsomt

Klem fra Irene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar